poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Nowe przydasie:):)

Witamm!!!:):)
Niedawno za sprawą życzliwości Ani, stałam sie posiadaczką pierwszego w moim życiu dziurkacza brzegowego;D;D (DZIĘKUJĘ CI ANIU!!!) Czy możecie sobie wyobrazić co się działo gdy dopadłam papiery??;D;D może lepiej nie będę mówić ale za to pokażę efekty mojej twórczości;D




Wachlarzyki pierwotnie miały byc  kwiatkami/ rozetkami lecz... za krótki odcinek papieru uciełam i po chwili stwierdziłam że takie wachlarzyki będą... ŚWIETNE!!:):) i tak też się stało:)



Oczywiście nie mogło zabraknąć motylkaaa:):)



A tak wygląda środek:):)




Jest to druga w moim życiu kartka w pudelku:):)
Pierwszy raz ozdobiłam tak ... bardzo pudełko i ogólnie kartke:):)
jestem z niej naprawde dumna!!:):)

Jest to kartka bolderowa:) ma tło powycinane z dziurkacza brzegowego:) a w ScrapPolkach jest akurat takie wyzwanie:):) w sumie to one mnie zainspirowały;D;D

A jak wam się podobaa??:):)

Z okazji moich 21 już urodzin:) dostałam mały duży  prezencik od Agatki i Klaudi:):) 
Nowe przydasie!!:):) 
Dziurkacze w kształcie kotka i koniczynkii:)::):) 
Już mnie świeżbią raczki ;D 

Pozdrowienia Kochane scrapomaniaczki!!!:):)


1 komentarz: