środa, 11 maja 2011

Dłuugiiii possstttttt:):):)

Witam was!!!:) ostatnio dużo się u mnie działo;p;p
Najpierw pokaże wam moje skromne kartki komunijne:)
  
Wstąpiłam na wyższy poziom cardmakingu:) zaczęłam EMBOSINGOWAĆ!!! A to tylko dzięki Madzi:):) która uchyliła przedemną rąbka tajemnicy embosingu:):)

Oto co mi powychodziło:





Teraz Zawieszka na wyzwanie Montażowni:) tematem było marzenie:) i trzeba było użyć chociaż jednego stempla:) ja użyłam mnóstwa!!! I zembosingowałam;D


Następne wyzwanie w Kreatywnym Polu : KOGEL MOGEL 2:) temat : breloczek zawieszka:):)




Ja jak widac zrobiłam dwieee:):):) jedna dla mnie a jednaa dlaaa Mojej Przyjaciółki:):)

Teraz wyzwanie w Modrak Cafe: RÓŻE:)
Moje róże niewiem czy przypominają róże ale pierwotnie miały to być róże:):) 
Róże z koronki:) uwierzcie że mase czasu mi one pochłoneły!:):) 

Oto karteczka z nimi:



I jak się podoba??:):):) 


Jeszcze jeden komplecik który sklekciłam dla siebie:):):):) A co!!! Nalezy mi się!!;D





HA!:):):) To narazie tyle:):):) 

Mam nadzieję że nie przytłoczyłam wam tymi wszystkimi wyzwaniami i pracami:):)

Pozdrawiam serdecznie ze SŁONECZNEGO I UPALNEGO!!! Rybnika:)

PS. SUPER CANDY U CZEKOCZYNY!!

2 komentarze:

  1. Dziekujemy za podjecie wyzwania i zrobienie ladnego tagu z marzeniem :) Embossingowe poczatki jak najbardziej udane :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ale się napracowałaś! Wszystkie karteczki są cudne, podziwiam Cię! A jeśli chodzi o szydełkowe różyczki to jestem nimi po prostu zachwycona! Chciałabym umieć takie robić:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń