piątek, 17 czerwca 2011

Coś wzruszającego...

Witajcie:)
Dziekuje wam za wszystkie komentarze:):) jesteście cudowne!!!:):)

Chciałabym wam teraz pokazać coś NIESCRAPOWEGO:)
Muzyczności troche:):)

Gdy zobaczyłam ten teledysk... płakałam !!! jest naprawde wzruszający!!
O jakim teledysku mowa?? A o takim:
Swedish house Mafia- Save The world!!!
Grupa jak najbardziej CLUBOWA!!! A tu taka wzruszająca nuta...

Jestem osobą bardzo wrażliwą , ale chyba większość kobiet tak ma:)
Płakałam na niejednym filmie (m.in. Titanic, Szkoła uczuć, Lessi wróć!.... ) Tylko że filmy mają dużo czasu żeby doprowadzić widza do płaczu. Mają o wiele więcej możliwości:) a tu... 3 minutki... a ja zaczęłam płakać po 1minucie :):)
Naprawde jestem pod wrażeniem:) to jak zespolili dźwięk, słowa i jak to ZOBRAZOWALI:)
Muzyka clubowa (house, trance itp) zazwyczaj kojarzy się ludziom z czymś bezwartościowym:( czego ja nie potrafie zrozumieć. Wiele kawałków porusza do tańca, ale mają w sobie więcej niż basy! Sporo z tych kawałków ma WNĘTRZE! coś przekazuje, nie tylko słowami , dźwięki są tak różnorodne że wywołują bardzo różne emocje u różnych ludzi:)
 Dj... dla większości to koleś który puszcza muzykę...
Nie wszyscy!! Światowi Dj nie tylko "puszczają" muzyke, oni komponują jeden kawałek w drugi, oni tworzą z nich całość! Nie można sobie wyobrazić nawet jak oni to robią:) tysiące przycisków! Są jak kompozytorzy którzy mają do dyspozycji całą orkiestrę. :) i ujarzmiają to wszystko:) Naprawdę są to ludzie których podziwiam:)

Muzyka elektroniczna nie musi być tandetna!:) Muzyka elektroniczna NIEKOMERCYJNA nie jest tandetna, ma swoje wnętrze!! Często zamiast przekazywać "treść" słowami , Oni przekazują ją muzyką:)

Ależ się rozpisałam:)
Chciałam tylko wyrazić swą opinie:) I troszkę obalić mit o bezsensownym dudnieniu gdy tylko słyszy się coś elektronicznego:)

Proszę:) przesłuchajcie ten króciutki Utwór :):)



I podzielcie się proszę swoimi uczuciami:):)

Psy naprawde się cudownymi zwierzętami:):) Nasi najlepsi przyjaciele:):)
Oni pokazali w tym teledysku co tak naprawdę mogą one dla nas znaczyć!

Czytam obecnie książke o psychologi psów i nie sądziłam że te zwierzęta są tak wyjątkowe:)
Nie jest potwierdzone naukowo że Psy okazują uczucia:) ale autorka książki pokazuje wiele przykładów że tak jest:):)
Poza tym psy kochają nas bezwarunkowo!:):)
I ten teledysk pokazuje to w wspaniały sposób:)
Szanujmy je!:) Jeśli macie swoje psiaki to pozdrówcie je odemnie:):) uściskajcie:) dajcie pyska;D
Ja na swojego przyjaciela muszę jeszcze poczekać:)


Bardzo będę wdzięczna o komentarze:):)

Posyłam promyki słońca:):)

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, że psy to cudowne zwierzaki :) jak tylko jadę do rodziców w odwiedziny to pies jest pierwszy pod drzwiami na przywitanie, bo rodzice nie mogą się przedostać ;) a rano jak za długo śpię to i pobudka jest :) i jak tu można nie kochać piesków :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry.
    Ja to wiedziałem od dawna że pies jest nawet lepszym przyjacielem od człowieka bo pies nie zdradzi nigdy i nie pozwoli nas skrzywdzić. Kiedy nam w szkole zrobili wycieczkę do schroniska to nie chciałem tam iść bałem się że się rozpłaczę jak zobaczę te wszystkie psiaki za kratami takie biedoty. Kocham psy i nie tylko bo wszystkie zwierzęta. Niektórych nie kocham ale podziwiam i się nimi fascynuję bo na przykład takie mrówki albo pająki. Kto z ludzi może się z nimi równać. Ludzie robią serwetki z nici ale przecież takiego pająka tego nikt nie nauczył.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń