wtorek, 21 czerwca 2011

Lift Craft4You:):)

Kolejne wyzwanie w C4U polega na tym aby zliftować jedną z pokazanych już prac:):):)
Poszperałam , poszperałam i wyszperałam:):):) Praca Oliwiaen:):):) opublikowana >TUTAJ<

Next challenge in C4U. One should lifted one from showed already works :) :) :) 
I searched , I searched and I found :) :) :) Work Oliwiaen :) :) :) published > Here


Oto lift:
This is lift:









A to oryginał:):):)
And this is oryginal:




I jak?? dobrze mi poszło??:):):)
What do you  think about my work?






Buziolee!!!
xoxo

4 komentarze:

  1. Świetna! A kwiatki strasznie mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag, a kwiatki gnieciuchy rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że akurat moja praca spośród tylu pięknych Ci się spodobała :-) Podziwiam własnoręczne kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń