poniedziałek, 6 czerwca 2011

Nowe karteczki:)

Witam wszytkich serdecznie!!:):)
dziś kilka weselnych karteczek:)

Pierwsza z koronką:):)

Druga z papierów TSC:)
Papier tak piękny że praktycznie nie potrzebuje ozdabiania:)(:


I trzecia na życzenie miała być podobna do jednej konkretnej z moich poprzednich:)
Jest podobnaaaa:) tylko że ma więcej kwiatków , prawie mini rozetkę i motylki potraktowane efektem szybki:):)




Oprócz weselnych:) ( na które brakuje mi już pomysłów:) Jedna karteczka na chrzest dla chłopczyka:):)
Pierwszy raz użyłam guziczków;D;D


I jedna urodzinoowaa;D;D
Taka bardzo PINK XD
Jest inna niz wszystkie:) użyłam tekturowego zawijaska:) i nie użyłam motylka ani wstążeczki:) do tej pory myślalam że taka kartka jest NIEDOSTWORZENIA !!:):) A JEDNAK;D udało mi się:):):)

Tylko pytanie czy wam się podoba???:):)

1 komentarz: