środa, 6 lipca 2011

Montażownia i CardPatterns

Witajcie:):):)
już jutro wyjeżdżam nad nasze piękne polskie morzeee:):) mam w planie spotkania z 3 kochanymi scraperkami:):)  Ale nie powiem wam z kim;D;D powiem tylko że wyjeżdżam do Gdańskaa!!:):):)



HI!!, 
I leave to baltic tomorrow . It plans to meet with three miraculous persons. I will not say who this :):):)



A teraz dwie karteczki :):) musiałam je nadrobić bo niestety nie będzie mnie wtedy gdy urodzinowi je dostaną:):)

I created Two birthday card. They have birthdays when me it will not be.


Pierwsza karteczka:
First card:
Wysyłam na wyzwanie montażowni - Ulubione kolory Gustawa Klimt`a:) >TUTAJ<
I send to challenge to montażownia- favourite colours of Gustaw Klimt >HERE<
Jedyny wymóg to użycie jednego stempla- ja użyłam klatki ptaszka , pomalowałam efektem kropli deszczu i posypałam brokatem przezroczysto opalizującym :) <kiedyś zakupiony jako ozdoba do paznokci>:)
We should use stamp. I used littlebird's cage. I painted with drop of rain. I poured with brocade then :):)





Druga karteczka na wyzwanie CARDPATTERNS - Sketch 122:) >TUTAJ<
Card on challenge CARDPATTERNS - Sketch 122:) >HERE<


Wszystkie papiery jakie użyłam wydrukowałam sama :):) pobrałam je z bloga MEL:):) >TUTAJ<
All papers which I used, i download from blog MEL >HERE<





Obrazek jest z bloga Create with TLC >TUTAJ<
Pictures come from blog Create with TLC >HERE<




Dziękuję wam bardzo za wszystkie przemiłe komentarze;D;D jesteście kochanee!!!!!
I thank for all comments;D;D You are miraculous!!!!!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne! szczególnie druga mi się baaardzo podoba! Kwiatki są zarąbiste :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki! A kwiatki rzeczywiście rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OH WOW! Viol, I never knew those patterns could look so lovely! Thank you so much for using them on your beautiful work. The details are incredible (I just LOVE how you did the edging) and the colours are so soft & beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki, urzekła mnie pierwsza, jest przepiękna! Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekujemy za udzial w naszym wyzwaniu :) Bardzo ladna kartka w spokojnych kolorach i blyszczaca klatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautifully done. Thanks for playing with us at Card patterns this week.

    OdpowiedzUsuń