niedziela, 21 sierpnia 2011

Wędrasie#3

Witajcie:):)
dziś kolejne wpisy do wędrownisiów :):)


Wędrownik Viol

Wpis Zuzanny;)



Wędrówka:

Viol- MajaMadzikZUzanna- Kuba- Rena- Monia-Magdzik- Viol

Wędrownik Mai

Wpis Reny:)




Wędrówka:
Maja- MadzikZUzannaKuba- Rena- Monia-Magdzik- Viol- Maja



Wędrownik Madzik
Wpis Reny:)



Wędrówka:
MadzikZUzannaKuba- Rena- Monia-Magdzik- Viol- Maja- Madzik

Wędrownik ZUzanny
Wpis Reny:)
Wpis Moni:)

Wpis Magdzik:)


Wędrówka:
ZUzannaKubaRenaMonia-Magdzik- Viol- Maja- Madzik- ZUzanna


Wędrownik Kuby
Jeszcze nie odnaleziony:( 


Wędrówka:
Kuba- Rena- Monia-Magdzik- Viol- Maja- Madzik- ZUzanna - Kuba

Wędrownik Reny
Wpis Viol:)


Wędrówka:
Rena-MagdzikViol- Maja- Madzik- ZUzanna - Kuba-Monia-Rena

Wędrownik Moni


Wpis Viol:)



Wędrówka:
Monia-MagdzikViol- Maja- Madzik- ZUzanna - Kuba- Rena- Monia

Wędrownik Magdzik
Wpis Madzik:

Wędrówka: 
MagdzikViolMaja- Madzik- ZUzanna - Kuba- Rena- Monia- Magdzik


Buziaki:*

5 komentarzy:

  1. Cudowne wpisy i świetna zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawa jest superrr!!!:))
    szkoda tylko, że wędraś Kuby zaginął :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. Wróciłem z małego wyjazdu i mam w domu album Pani Violi czekał na mnie. Jeszcze się nie wpisałem ale już dzisiaj zacznę. Mam nadzieję że mój album się jednak odnajdzie bo to dla mnie dosyć smutna sprawa. Rozmawiałem z Panią Karolą i mi powiedziała że jej album wędrował cały rok bo też się zagubił ale wreszcie wrócił kiedy już nawet zapomniała o nim. Mam nadzieję że mój się znajdzie szybciej i że nie będę musiał czekać aż rok.
    Pozdrawiam razem z moją mamą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Wasze wpisy i prace :)

    OdpowiedzUsuń