czwartek, 11 sierpnia 2011

Wyzwania , przybysz z kosmosu i...

Witam was Kochani:*

Todaaayyyy ....

Dwie karteczki , dwa wyzwania , jedno zaproszenie do wyzwania , portret... oraz tajemniczy potwór w mym domu:)


No więc...

Pierwsza karteczka :)

Na wyzwanie UHK Gallery:):) użyłam znów papieru Casanova:) bardzo mi się podoba:) i zdaje mi się że bardzo pasuje do ślubnych klimatów:)
Wyzwanie polegało na użyciu cyfr, ja po prostu wpisałam date:) a data to też cyferki:):*

Wyzwanie linkuje >TUTAJ<

A oto owa kartelunia:)
 Zbliżenie na datęęęęę:)
 Kwiatki które okazały się zmorą;p;p przeciągałam chyba z godzinę nitke przez dziurki;p;p igłą oczywiście:)
 Gnieciuch:) bez którego ostatnio nie umie sklecić karteczki:)
 No i imiona nowożeńców:)


Druga karteczka:):)

Kwiaty nocą:) wyzwanie Montażowni:) linkuje >TUTAJ<

Ja zrobiłam karteczke z jednym kwiatkiem:) kto zgadnie jakim?? taaakkk oczywiście gnieciuchem;p;p

Wymogiem jest użycie stempla:) ja uzyłam esków floresków i zakropkowałam płynnymi perłami:)

:):):)

teraz mały przerywnik DIGI:):)

Serdecznie zapraszam do wyzwnia digital#27 Mbabki:)
Zadnie polega na zrobieniu wakacyjnego Jurnal`a w wersji digi:):)

Oto moje pracuszko:
credits: Bel Scrap

Więcej o wyzwaniu linkuje >TUTAJ<


Następnie .....
Dawno dawno temmuuuuu.. no może nie tak dawno:) złapałam kiriban u Oliko :) nagrodą miał byc digistempel:) Oliko zapytała mnie co bym sobie życzyła za stempelek:) zaproponowałam żeby namalowała mnie z bukiecikiem kwiatków (tak urodzinowo) :) ale to co otrzymałam .... wcale nie było stempelkiem:):):):)

Oliko stworzyła mój portret :):)
Czy jestem do siebie podobna?? sami oceńcie :)

Blog Cudnej Oliko linkuje >TUTAJ<

W tym miejscu chciałabym jeszcze raz bardzo podziękować Oliko:):):)

Dziękuje Kochana!!!:*:*:*

A teraz czas naa......
Potwora rodem z bagien;D;D

Owym potworkiem jest... ćma (tak mniemam) :)
Rano gdy się obudziłam ta już sobie smacznie spała na podłodze w dużym pokoju:):)

Jest niezwykła:) nigdy wcześniej takiej nie widziałam:)
 Jej skrzydła przypominają liście:)
 Od frontowej strony wyglądała tak:)
Szukałam troszkę ale nigdzie nie znalazłam ćmy podobnej do tej;/

Może ktoś z was wie co to dokładnie może byc??:):)



Buziaki:*:*:*
Dziekuję wszystkim  za miłe komentarze pod każdym postem:):):)

9 komentarzy:

  1. Genialny portret! Ja tez chcę taki! :D
    A co do ćmy... hm... piękna, brzydka - ja tam się brzydzę hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki. Gratuluję wygranej, portret bardzo fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny portret :)
    A karteczki, jak zwykle urocze, te Twoje gnieciuchy bardzo mi sie podobaja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. yhmmm.. ten portret podziwiałam już u Oliko.. jest niesamowity, przepiękny!

    A ćma... hmmm.. no wydaje się ogromna..!!

    Śliczne karteluchy, ta pierwsza ma cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki!Gnieciuchowe kwiatki wychodzą Ci uroczo!!!
    A ćma...bleeee..też nie lubie chociaż przyznam wygląda interesująco:P

    dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, obie mi się bardzo podobają :)
    A potworki bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, bardzo nam się podoba i gnieciuch też :)
    Pozostałe prace równie piękne :)

    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace, kwiatuszek gnieciuszek super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleństwo, co do Ciebie zajrzę to tyle nowych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń