piątek, 30 września 2011

Kotka Violi :)

Witam!!! Dziś oddaję głos mojemu kotowi:) 


Witajcieee....
Nazywam się Świr i jestem Kotką Viol:):):):) jestem dachowcem:)
Moja pani stwierdziła dziś że moge zostać jej modelką xD
Ja na początku nie chciałam się zgodziiccc....
najpierw udawałam że widzę coś na drzewieeee


Potem uciekałam wzrokiem od aparatuu...




Pani próbowała mnie chwycić i zrobić zdjęcie... tylko że troszkę weszła w kadr i... chyba jej się nie spodobało i polowała na mnie dalej ;p
Nie mniej jednak mi bardzo podoba się jak wyszły moje oczy :)



W końcu poddałam się i zapozowałam :):)

Pani moja stawierdziła że bardzo dobrze się spisałam !!! i posłałam do Art Piaskownicy moje foteczki;D mi osobiście piaskownica kojarzy się z jedną dość intymną rzeczą.. ale jeżeli ona postanowiła tam tą moją śliczną foteczkę dać to prosze bardzo :) W nagrodę pobawiła się ze mną ;D pozwoliła mi popolowac na swoją rękę;D;D;D ahh... uwielbiam takie zabawy:):):):):):):)



Na koniec poprzeciągałam się i uciekłam na spacer:)

Idę teraz po polować na myszy i ptaki;D


Buziaki!!! MRRRR.....

2 komentarze: