poniedziałek, 24 października 2011

Digital#4:) Pomysł na jesień

Hej!!
Dziś na naszych kochanych Polkach wystartowało kolejne wyzwanie Digital:)
Autorką jest Dul:)
DIGITAL#4
Moja praca prezentuje się tak:
Credits: Amoment byKsharonkdesign
za zdjęcie wziełam prt sc z mojego monitora przy przerysowywaniu domku na jeden z projektów , w programie Autocad:) 
Ogólnie bardzo lube ten program, ale nie żeby siedzieć nad nim całymi dniami;/ 
urok studiowania;p


Nawet nie wiecie jak mi miło czytać wasze komentarze pod poprzednim postem:)
bardzo się cieszę że moja mini książeczka tak się spodobała:)
Ostatnio trochę was zaniedbuję ;/ w sensie zaglądam do was ale nie komentuję;/ przepraszam was za to!!:* 
Mam nadzieję że rozumiecie iż nawał obowiązków mnie trochę zaskoczył:*


ŻYCZĘ WAM MIŁEGO DNIA:):*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz