środa, 1 lutego 2012

Pierwsze wyzwanie SC!!!

Witajcie Kochani:)
Wczoraj rozpoczął swój żywot nowy blog wyzwaniowy, a już dziś pierwsze wyzwanie!:) z piękną narodą;D
Wyzwanie polega na tym aby stworzyć coś na walentynki w kolorach nie walentynkowych:)
Dokładne informacje >>>TUTAJ<<<
Oto moja praca która mam nadzieję was zainspiruje do działania:)
Stworzyłam albumik na zdjecia z cytatami:)









 Ma miejsce na tagi oraz rózne inne płaskie rzeczy które maja w sobie miłe wspomnienia:) np. bilety

Dziekuje za odwiedzenie mojego bloga :):*

5 komentarzy:

  1. nooo.. to poszalałaś.. w całkiem nowym stylu!!
    Ciekawy album, ciekawy.. czy z rolek po papierze może? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Bardzo mi się podoba pomysł na albumik na cytaty! A ten w ogóle jest kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się nachlapałaś i namalowałaś :)
    Świetny albumik i cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy efekt. prezentuje się na prawdę strasznie fajnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń