wtorek, 26 czerwca 2012

Niezmiennie...

... nadal ślubnie:)
Kolejna ślubna którą stworzyłam pod wpływem chwili:)





I jeszcze jedna karteczka na wyzwanie EXPRESOWE w Scrapujących Polkach z okazji Party które odbywało się tam przez weekend:):) mam nadzieję że to nie było ostatnie Party:):)


To co tak się mieni to moje domowe misty:)


A dziś znów byłam z moim kicajem u weta;/ znów coś załapał;p dopiero co oczka się wygoiły (same z siebie , bo żadne krople nie pomagały) to teraz jakiś łupież na uszkach i musze mu smarować je takim czerwonym CZYMŚ co sprawia że ma czerwone uszka:)

A teraz pokaże wam dwa filmiki które nakręciłam mojemu kicajowi:)

To było dawno temu:) 
Przy 1:02 minucie leży jak trup;D słodziak!!



A ten filmik  zrobiłam niedawno:)
1:50 myje się i ZIEWA;D
Ogólnie piosenkę dobrałam do tego filmiku tak z serca:)
My Best Friend:)


Buziaki!!!:):)

3 komentarze:

  1. Śliczna i bardzo nietypowa jak na ślubną :)
    Świetne przeszycie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki :) A Kicajek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka ślubna jest przepiękna Wioluś...ale niestety odkąd zmieniłaś tło na swoim blogu to czasami Twój blog mi się nawet załadować nie chce :( buuuu.....

    OdpowiedzUsuń