sobota, 22 lutego 2014

Scrap Butik TV - Karteczki

Witajcie!:)
Wczoraj miałam ogromną przyjemność brać udział w warsztatach online - Enczy!
Uwielbiam jej karteczki - pewnie nie jako jedyna:) Więc nie mogłam tego przegapić:)
Poniżej karteczki które podczas tego Show stworzyłam:)
Scrap Butikowe materiały - papiery Bo Bunny (jeden papier zniknął już ze sklepu), motylki z papierów PION Design oraz kwiaty wiśni :) 
Tuszowałam Distressem w kolorze "pumice stone".

Kartki zgłaszam do konkursu związanego z wczorajszymi warsztatami:)






Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Śliczne romantyczne kartki :) Ppdoba mi się taki lekki i delikatny styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, a ja tylko oglądałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszły Viol te karteczki - romantycznie i delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki wyszły super! Dziękuję za udział w warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki :) Takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Viol, pięknie, z pomysłem na kartki w Twoim własnym, delikatnym wydaniu... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca, można patrzeć i patrzeć:))

    OdpowiedzUsuń