poniedziałek, 30 maja 2011

Czerwień dla Oliko;D

Wymyśliłyśmy sobie z Oliko małą wymianke:):):)
Ona zrobiła dla mnie ten cudowny notesik!!!!! Nieprawda że ta dziewczyna jest cudowna!???;D;D
Miałam dla niej zrobić coś na szyję i zakładke:) i zrobiłam też bransoletke:) bo uwielbiam je robić:):)
Mam wielą nadzieję że się spodoba przyszłej właścicielce:):)

Oto zakładka:


Mam nadzieję że lubi kotki:):)
Użyłam najlepszejszego papieru który miałam w swym skromnym asortymencie:):):)



A otóż coś na szyję:) skromne troszkę ale będę nad tym pracować:)


No i bransolecia z której jestem najbardziej zadowolona:):):)


swoją drogą bardzo lubię tez kolor czerwony:)

Buziaki!!!:):)
PS. Jutro ma urodzinki Ola!!:):)
Niestety podobno nie będzie jej jutro na zajęciach:) ale co sie odwlecze to nie uciecze;D;D;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz