niedziela, 29 maja 2011

Motylkowe... kolczyki!:)

Witajcieeee po ostatnim majowym weekendzie:)
Jak już wiecie kocham motylki;D używam je w kartkach wręcz z nadmiarem czasem:) a że niedawno zaczęłam tworzyć biżu to i tak musiały się pojawić:) i tak powstały moje UKOCHANE kolczyki:):)
które również zgłaszam na wyzwanie w galerii RAE:)
Otóż te cudeńka:)




Dodatkowo pare zaległości:)

Digital#14 Scrapujących polek:)
Temat: Lift pracy:)

Oto kartka którą zliftowalam


A to lift:


Credits:
Tło: sama przerobiłam shabby princess
Ćwieki : autor nieznany
Motylki: sama
kwiatki: shabby princess
zdjęcie : moje
wstążka: autor nieznany


:):):)
A teraz trwające jeszcze wyzwanie Digital#15 Na które serdecznie zapraszam w imieniu Almadr:)
Tematem jest: PRZEPIS NA SCRAP:)

Obowiązkowe składniki :
- 1 zdjęcie + ramka
- 3 papiery
- 3 elementy
- pędzel/stempel
- szycie
- chlapanie
A to moja praca:

credits:
tagi i papiery: JenReed_Cinnamon , rroses
ramka : rroses
chlupnięcie: przerobione przeze mnie feistuff
szycie z kwiatkiem: SG_ANarrative
koronka i kwiatki: autor nieznany

:):):)
to tyle na dziś:):)
Życzę słodkich SNÓW!!:):) Może mi w końcu przyśni się coś co będę mogła scrapnąć i zgłosić na wyzwanie 2 w montażowni:):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz