piątek, 14 grudnia 2012

BLOG- HOP


Witajcie w Świątecznym Blog Hopie Scrapujących Polek! 
Jeśli trafiliście tutaj z bloga  BERBERIS oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Zbliżający się weekend na naszym Portalu będzie obfitował w wiele świątecznych atrakcji, ponieważ przygotowałyśmy dla Was Świąteczne Portal Party!
Zanim jednak zaczniemy świętować na Portalu - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam mnóstwo świątecznych tagów oraz zaproponować dodatkową zabawę. Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 
A oto moja karteczka stworzona specjalnie na tę okazję,
ponieważ tag który stworzyłam zupełnie mi się nie podoba: 

Poza karteczką która miała być tagiem, mam Wam do przekazania pewne sekretne słowo. Kiedy przejdziecie cały Blog Hop, odwiedzicie wszystkie osoby z naszego Zespołu, które biorą w nim udział, oraz zbierzecie wszystkie słowa - powinny one ułożyć się w tekst - bardzo bliski zarówno nam jak i Użytkownikom naszego Portalu! 
Moje sekretne słowo to:

DOBRĄ 

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog mojej koleżanki z Zespołu Scrapujących Polek :

HUMY 


Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie, o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza oraz o zebraniu wszystkich sekretnych słów a następnie złożeniu ich w tekst. Gotowy tekst prosimy przesłać na adres administracji Portalu: scrapujace.polki@gmail.com - na jednego losowo wybranego szczęściarza - czeka nagroda - niespodzianka!!! Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:
start ~ PORTAL ~ start
VIOL 
HUMA 
ANAI 
koniec ~ PORTAL ~ koniec

Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrej zabawy! 

54 komentarze:

  1. Tu byłam! :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy układ Viol - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kartka z tagiem! Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale karteczka, przyznać trzeba, piękna...;) Pozdrawiam
    Scrapirinha

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka z tagiem,sanie są cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam i ja tu :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam nie podoba na pewno jest cudny tak jak i karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nastrojowa piekna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero co to komuś pisałam, ale nie mogę się powstrzymać przed duplikowaniem... ta kartka również sprawia wrażenie, jakby mogła nam opowiedzieć nie jedną historię z dawnych lat :)
    Życzę wesołych świąt i lecę zwiedzać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity klimat. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  11. HIhi, zawsze można powiedzieć, że to piękny wielki tag :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odnotowałam słowo. Tagi zawsze podziwiam bo sama ich raczej nie robię więc się nie dziwie że mogą nie wyjść :)! Lecę dalej!!!
    Zapraszam na moje Candy świąteczne -zapisy jeszcze trwają !

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny na zaśnieżony krajobraz za oknem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdemu czasem coś nie wychodzi a kartka fajna..

    OdpowiedzUsuń
  15. a to mnie teraz zainteresowałaś tagiem, który Ci się nie podoba (pokażesz go kiedyś?)

    OdpowiedzUsuń
  16. My też chcemy zobaczyć tego "nie podoba mi się" taga :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjdzie następnym razem! Melduję się i podążam dalej: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe, jaki to był tag? zapewne też ładny jak ładną jest ta kartka:) ale artysta ma prawo do swojego..NIE:)
    pozdrawiam, skaczę dalej! Jeszcze tak się dobrze nie bawiłam! Ale myślę, że kobitkom w moim wieku też zabawa się należy:) cieszę się, że trafiłam na ten portal!Violu! odmłodziłam się:)
    AnnaCh

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała kartka... notuję słowo i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach chciałoby się wsiąść na te sanie... Bardzo ładna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie to się tak wyłamywać? ;) Ja tam bym się domagała zobaczenia jednak tego taga :-D Ale karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka wyszła naprawdę fajnie i tak sobie myślę, że tag pewnie też daje radę... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. hej, przepiękna kartka. Bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka prześliczna, bardzo nastrojowa, ale... dawaj tag :) na pewno jest równie śliczny. Pozdrawiam, Magda - Papierowy Pokój

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna kartka

    ale ciekawa jestem tego taga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna :-) Ale tag tez byś pokazała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj krytyczna kobieto.. pewnie tag był równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny tag, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartka świetna! tag pewnie też by nam się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podobają mi się te saneczki na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć:) dziękuję za komentarz. Kurs na kartkę - gwiazdę znalazłam tutaj http://www.youtube.com/watch?v=KB92GQ0FCb0 Mam nadzieję, że pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń