niedziela, 19 lutego 2012

18.02.2012R. Spotkanie u Tulipanki:) częśc I

Witajcie moi drodzy:)
Wczoraj odbyło się małe spotkanie scrapowe ślązaczek:)
Było nas dośc sporo, dawno tyle sie nie nagadałam:) Maszynki do wykrojków uchyliły mi rąbka swojej tajemnicy:)
Zapomniałam mojego bloku Cannon... i  nie poodbijałam sobie stempelków... coś tam próbowałam wykrajać ale przyznam bez bicia.... nie chciało mi się:)
Wolałam spędzić ten czas na miłej rozmowie a potem na robieniu kartek:) takowych zrobiłam 3:) chyba najwięcej z wszystkich;D Przedstawię wam tylko dwie, albowiem jedna od razu powędrowała do swojego nowego właściciela:)

Pierwsza to kartka na 50urodziny dla mojej cioci:)







Druga powstała... tak po prostu :)





tak się jakoś złożyło ze obie kartki powstały z nowych kolekcji TSC:)

Buziaki!!:)
PS. Dziękuję dziewczynom które były:) trzeba to powtórzyć:)

16 komentarzy:

  1. Ach to ta pierwsza nie poleciała do Latarni :-)
    Viol i ja dziękuję, przepraszając raz jeszcze za jazdę na czerwonym świetle :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Wam zazdroszczę:(
    śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Malflu troche adrenaliny nikomu nie zaszkodziło;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze nie mogłam być
    Zazdroszczę
    A karteczki śliczne
    W tej pierwszej bardzo spodobało mi się wykorzystanie sznurka

    OdpowiedzUsuń
  5. super takie spotkania:)) zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  6. w rzeczywistości karteczki są jeszcze piękniejsze :). Super Wiolu było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anula cała przyjemnosc po mojej stronie;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne kartki. Ta pierwsza rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia kartka moja! :D Cudna! Viol, jakbyś zdjęcie chciała to Ci zrobię ;-)
    Też dziękuję za świetne spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te kartki:) chętnie bym wzięła udział w takich spotkaniach..bo ja tez Ślązaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kartki, druga bardzo mi się podoba, pomysłowa i super stempelek :)
    Szkoda, że nie mogło mnie tam być z Wami...
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki! Ja jeszcze Karolowych papierów nie pocięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki! zazdroszczę takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń