wtorek, 7 czerwca 2011

Rąbek tajemnicy i dużo biżu!!!:)

HEJ HEJ HEJ!!! To już dziś 3 post!:):) a wszystko to dziś:):)
Więc chcę uchylić rąbka tajemnicy co do mojego Candy:):)
Teraz przedstawie Wam pare rzeczy dziś zrobionych:) i niektóre z nich są przeznaczone właśnie na te CANDY!!!:):):)

Tak więc ... Dzisiejsza biżu twórczość!

1. Kolczyki motylki łezki :)


Na żywo są jeszcze bardziej urocze:):):)

2. Kolczyki motylki niełezki xD


Kamyczki błyszczą się we wszystkich kolorach tęczy!:):)

3. Bliżniaki i bansoletka:)




TURKUSOWEEE;D

4. Eleganckie:)


Przeurocze:):):)

5. Różowe fantazyjne:)



Pobawiłam się formą i chyba dość dobrze wyszło:):) 

6. Niebieskie fantazyjne:)



Tutaj tez zabawa formą:) spodobało mi się to:):)

7. Słoneczna zawieszka:)
Zakochałam się w tym kryształku kiedy go tylko zobaczyłam!:):)

8. Bransoletka i kolczyki koła:)


Bransoletka nadaje się na każdą dłoń:):)

9. Kolczyki łezki:)

kolor: czarny z domieszką jasnego różu:) cudownie to wygląda:):)

10.!!! Skromna bransoletka różowa:)
o taka:):) nosiłam takie gdy byłam jeszcze nasolatką:):)


ohh... twórczy dzień:) i gdyby dzień się nie skończył (światło dzienne:)) to pewnie zrobiłabym jeszcze pare ateciaków:):)
zabieram się za nie powoli;D;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz