niedziela, 26 czerwca 2011

Zamiast uczyć się Mechanikii:):)):

Jutro będzie płacz;/ zamiast uczyć się mechaniki, żmudnie lecz sukcesywnie robiłam z Anetką projekt na Gospodarkę odpadami:) Wymęczyłyśmy wnioski na całego;D W między czasie stworzyłam lift znów Liftonoszkowy:):):)
>TUTAJ< Tym razem lift gościa którym jest Dorota:) W sumie nie do końca lift gościa:):)

Moja praca:):):)


Sweet and Hot to oczywiście wycieczkaaaa a nie jaa xD Słodko było bo lody były dobreee;D;D z truskawkami ;D a hot bo ciepło ;D;D

Credits: Mavee :):) cudowna Mavee:):):)

AA.... Zapomniałabym o Niebie;D;D

Otóż w FOTOgrze Art-Piaskownicy tym razem pod obiektyw idzie NIEBOO;D;D;D

Zrobiłam kilka i nie wiedziałam które wybrać:):)

Zrobiłam wyliczanke i wyszło na to:



A tutaj pozostałe NIEBAA:):)
Wszystkie zdjęcia zrobione w naszym cudownym ustroniu:):):) A potem zaczeło lać;D;D









Żadne z tych zdjęć nie jest polepszane w żadnym programie graficznym:):) uważam że tego nie potrzebują:):):)

Buziaczki !!:)):):)
To ja może coś ogarne z tej mechaniki;D ale jak to mówi Nasza Kochana Agatka : " Nie ma spinyy!!! są drugie terminy;D"

2 komentarze:

  1. Mechanika...współczuję :/
    A fotki cudne, nic im więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te zdjęcia!!!
    Dotarła do mnie przesyłka, wielkie dzięki!!!!
    Wszystko przecudne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń