czwartek, 1 września 2011

ALL ABOUT ME! +kod na digikitsy:)

Heloołł:):):)
Dziś chciałam zaprezentować wam pracę na wyzwanie MyMemories Blog:)

Pracę stworzyłam w programie MyMemories Suite:)

Program jest świetny dla Osób które chciałyby rozpocząć swoją przygode z Digitalem:):) jak i dla starych wyjadeczek:) czego przykładem jestem ja:):):) jest bardzo prosty w obsłudze :)

Oto moja praca:)
Wszystkie elementy pochodzą z MyMemories:) i został stworzony w MyMemories Suite:)

Dla wszystkich chętnych:)
Oto kod rabatowy do My MemoriesSTMMMS44399
Jest to kod na 10$ zniżki na oprogramowanie MyMemories Suite  +10$ zniżki na kitsy z ich sklepu:):)
Czyli razem 20$:) 
Aktualnie 1$ to 2,88 złotego:) czyli rabat jest w wielkości 57,6zł:)


PS. szykujcie się na DIGICANDY!!!!:)

2 komentarze:

  1. fajniutki digiscrap, Violu zapraszam do siebie http://agea-happiness.blogspot.com/2011/09/szkolnie-i-powtorne-losowanie.html chociaż na chwilkę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń