piątek, 4 maja 2012

Wróciłam!

....a byłam w Szczyrku:):):)
Mini foto relacja zaraz ale najpierw:)
Dwie karteczki:)
1. Na zamówienie dla tancerza na 18urodziny:)
Wysyłam ją na wyzwanie ScrapMarketu-  Błysk:) 
Mam wielką nadzieję że się spodoba:)
Kwiatki, ćwieki i papierowe rozetki ze sklepu Scrap.com.pl



2. Zapraszając na wyzwanie SILESIAN CRAFT , wyzwanie sponsorowane na Dzień Stemplarza;D



 Kto zgadnie co to za związek?;D


A teraz foto relacja;D
Wyjazd do połowy Skrzycznego:) od połowy w górę szliśmy piechotką;D
Obrazek
Obrazek
A tam śnieg;D
Troszkę widoków;)
Obrazek
Chwila przerwy i uzupełnienie płynów:)
Obrazek
TTTYYYLLLEEEE ŚNIEGGGUU;D;D
Obrazek
Najlepsze było tooo że z jednej strony była przepaść dość stroma , a ja w adidaskach po śniegu się ślizgałam dosłownie:)
Obrazek
Szczyt:)
Obrazek
Obrazek
A w szczyrku taka skocznia jest;D
Obrazek
Tutaj nad zalewem żywieckim:)
Obrazek
Widoki z góry żar
Obrazek
Park w zywcu:) gdzie przypadkowo spotkaliśmy się ze znajomą parą;D;D a w samochodzie to jeszcze żartowałam, ale by było gdybyśmy ich spotkali xD no i wykrakałam
Obrazek
Obrazek

A takie śniadania miałam ;D;D
Obrazek
Tu zdjęcie przed kościółkiem "na górce"
Obrazek
A to to nawet nie pamiętam gdzie zrobiołam;D ale chyba w żywcu:)
Obrazek
W połowie góry "Malinowska skała" resztę szliśmy pieszo;D 
Obrazek
Tak szłam;D 
Obrazek
Takie widoki:
Obrazek
Moczę trampki w rzeczce;D
Obrazek
Przed powrotem do domu , po drodze, zwiedziliśmy leśny park niespodzianek w Ustroniu:)
Obrazek
Obrazek
I na koniec mała serenka:)
Obrazek

Buziaki!!!;D

11 komentarzy:

  1. Kartki cudne, a wycieczka zdecydowanie wygląda na udaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna mina na jednym ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Viol, ten Dzień Stemplarza to tak serio-serio? Jak ja mogłam nic o tym nie wiedzieć, no jak?!
    A karteczki boskie ("(...) z mych nauczycielek tylko jedną kocham, co uczyła robić C2H5OH (...) od tej pory nigdy w sklepie nie kupuję, w domowym zaciszu sam se produkuję" ;-) ) - aż żałuję, że nie jestem tym 18-letnim tancerzem, no mogła by być nawet i tancerka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ła to ja jade do Ciebie troche pokosztować tego C2H5OH;D A co do Dnia Stemplarza to serio:) dziewczyny tak szperały aż wyszperały:):) Dziękuję za miłe słówka :*

      Usuń
  4. Kartki piekne chodz chemiczna przyprawia mnie o dreszcz:D bo chemia po nocach mi sie snila jak do szkoly chodziłam:D
    Pozazdrościc wypadu tylko mi pozostaje;P:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę tej wycieczki!!! Fajnie, że tyle zdjęć pokazałaś, to chociaż sobie powzdychałam :)) Kocham góry :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne karteczki, sarenkę poproszę wysłać jedną priorytetem, a nad tym związkiem siedziałam chyba z minutę i sobie tak rozczytuję i rozczytuję... z chemii byłam naprawdę dobra, a po 8 latach w głowie pozostaje tylko "pamiętaj o tym chemiku młody zawsze wlewaj kwas do wody". :D:D:D:D masakra umysłowa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że i to pamiętasz;D;D ja głownie pamiętam zapach kwasu siarkowego XD co do sereneczki to niema sprawy;D jutro poleci poleconym;D;D haha;D

      Usuń
  7. Bardzo fajne kartki :D. Szczególnie ta druga mi się podoba :). Super wyprawa do Szczyrku ;).. Ja do dziś miło wspominam wypad w tamte okolice :). Powiem Ci, że NIGDY bym Cie nie poznała na tym zdjęciu :D. Jesteś do siebie zupełnie nie podoba na profilowym :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, pomysłowe karteczki:) Wycieczka widac, że udana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się ropedziłaś tyle cudnych kartek, pomysłowe!! I widze super wyprawa!

    OdpowiedzUsuń