poniedziałek, 7 maja 2012

"Nowe"... i kilka staroci:)

Witajcie Kochani:)
Ostatni weekend był bardzo relaksujący i słoneczny:) Dziś już pogoda mnie nie rozpieszcza, ale i czas zabrać się do roboty:) Tosz to sesja miesiąc!:)

A teraz troszkę moich prac:)
Dziś ruszyło Wyzwanie Dul na Scrapujacych Polkach:) temat bardzo przyjemny:) "Nowe, nowy, nowa" :)
Coś nowego... hmm... a ja ostatnio kupiłam sobie bardzo kolorowe skarpetki;D
No to co.. oscrapowałam:)

Trwa również wyzwanie scrapów realnych:) Romantycznie, z koronką, czymś metalowym i białą farbą:)

Ja stworzyłam tego oto scrapa z Balu:)
niebieskie kwiatki, ćwieki i wstążeczka ze sklepu scrap.com.pl





Zapraszam również wszystkich ze śląska  na nowe Forum SILESIAN-CRAFT.PL !!!:)
Szczególnie poszukiwany osoby to Axdesign  i Barbara!!:)

A już za 19dni zlot w cieszynie!!:) mnie tam nie zabraknie!!:) Jak i całej ekipy DT Silesian Craft:) Licze że wiele z was mocno uściskam!:)

3 komentarze:

  1. ależ ładnie ze sobą wyglądacie! A kolory na digi scrapie są niezwykle energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha:D nie wiedziałam że już list gończy za mną wysłałaś:P bardzo fajne scrapy, zwłaszcza ten romantyczny - ładna z Was para:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scrap. wlasnie zastanawiam sie czy sie nie skusic i stworzyc jakis "romatico"... Dozobaczenia w cieszynie;)

    OdpowiedzUsuń