poniedziałek, 23 lipca 2012

Śniadanie w wersji Digital i Wspomnienia spotkania Sobotniego:)

Witajcie Moim Mili!:) Dziś zaczynam ostatni tydzień praktyk!:) jupi!!!:):) Mimo że fajnie tu i przyjaźnie to jednak cieszę się z zbliżających się wakacji:) Mam nadzieję że pogoda dopisze i wybiorę się na basen albo jakiś jedno dniowy wypad w góry:)  Albo do Aquaparku:) hihi:)

Dziś rusza moje wyzwanie w Scrapujących Polkach- Śniadanie!:)
Śniadanie to przecież NAJWAŻNIEJSZY posiłek dnia:)!! od niego zależy cały nasz dalszy dzień:)
Ważne by spędzić go w miłym towarzystwie i żeby był smaczny!:) Zapraszam po szczegóły wyzwania TUTAJ

A tutaj oscrapowane moje ulubione zdjęcie śniadania:) to było w szczyrku:)
Piękne widoki niee??;D
Credits: Zestwa Hello Sunshine



A w sobotę odbyło się spotkanie w Rybniku;D;D scrapowanie, pogaduchy, obżarstwo, śmiechy hihy;D 

Kilka fotek podkradzionych;D










Do zjaś!:)
Buziaki!!!:)

3 komentarze:

  1. Matko,ale mam minę...zupełnie niepasującą do tego wspaniałego spotkania.Było super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny digi scrap, ale te papierowe na spotkaniu zachwycające! Zdjęcia prac poproszę! A Twoje ATC wykonane na zlocie zamieszkało u mnie ;) Super było się spotkać, mam nadzieję, że nie ostatni raz ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze.. dużo Was tam :) Fajne takie spotkania.. i wcale nie trzeba uscrapowanych.... ;)

    OdpowiedzUsuń