sobota, 15 marca 2014

digistemple#1

Witam wszystkich bardzo serdecznie w tą dość ponurą sobotę!
Nie tak dawno temu zostałam zaproszona do DT Przyda-się na dość nietypowych warunkach:)
Otóż zostało mi zaproponowane zostanie Digi Projektantką!
Powiem szczerzę że przeraziłam się troszkę ale po namyśle zgodziłam się - i mam nadzieję że moje digi stemple będą dla Was czymś miłym i pomocnym:) Co miesiąc będzie coś innego!


Jako że cały tydzień  pogoda nas wręcz rozpieszczała - postanowiłam zrobić coś za co się długo zabierałam, za stworzenie własnego szablonu do tworzenia kwiatków:)

Zapraszam do częstowania się!

Jest wersja kolorowa:


 Oraz Czarno- biała (do drukowania na papierze scrapbookingowym)


Najlepiej drukować na formacie a5 bądź wydrukować na połówce a4:)
Po wydrukowaniu w miejscach przecięcia się płatków - należy lekko naciąć szabloniki aby móc je skleić. Chyba że macie jakiś inny pomysł na stworzenie kwiatka z szablonu? :)



A żeby kwiatkom nie było smutno - dorobiłam im listeczki:)



Zajrzyjcie Koniecznie na blog przyda-się >KLIK<
tam pojawiła pewna niespodzianka!

1 komentarz: