środa, 6 sierpnia 2014

Mediowa kartka


Witajcie Kochani w ten słoneczny dzień! 
Ogromnie się cieszę że mogłam dołączyć do regularnego DT Przydasię :) 

Z mediami moja zabawa trwa już dość długo, a rozpoczęła się na poważnie w momencie pojawienia się na rynku cudownej firmy - 13@rts! Dzięki niej, media stały się nagle mniejszym obciążeniem dla kieszeni :)
W tym miesiącu postanowiłam przetestować nowości farbkowe. Musze Wam powiedzieć że mimo iż jestem osobą romantyczną, to tworzenie w pastelach nie zawsze mi wychodzi... Szczególnie jeśli chodzi o "mediowanie". Natomiast nowa seria farbek metalicznych powaliła mnie na kolana! 
Dlatego dziś pokażę Wam karteczkę z wykorzystaniem tychże farbek. 

Uwaga - sesja na trawce:)







Coś czuję że takie połączenie kolorystyczne będzie często gościć u mnie na biurku :)

1 komentarz:

  1. Ale bomba kolorystyczna! Rewelacyjne połączenie, a ile energii z niej bije, Super!

    OdpowiedzUsuń