poniedziałek, 4 stycznia 2016

Poważna zmiana

Witajcie moi mili tuzaglądacze...
Chciałabym się pożegnać... z bloggerem, nie w Wami!
Ta decyzja dojrzewała we mnie bardzo długo... Ciężko jest mi się rozstać z moim już 6 letnim blogiem (532 posty!). Ale zmiany bywają potrzebne, szczególnie w tak ważnej chwili mojego życia. Jak niektórzy wiedzą w grudniu założyłam firmę, w związku z tym chcąc być bardziej profesjonalną stworzyłam od nowa moją stronę internetową której częścią jest blog. Nowy, świeżutki, gotowy do przyjmowania moich twórczych różności. Ten blog nie zniknie, zostanie tutaj na zawsze, lub puki wujek google na to pozwoli ;) Natomiast dziś, jako pierwszych zapraszam Was na nowy blog: http://art-viol.pl/blog/ Na nim, znajdziecie dwa posty: jeden powitalny i jeden z ostatnią kartką którą tutaj również publikowałam. Swoiste zakleszczenie :) 




Dziękuję wszystkim którzy zaglądali tutaj, komentowali i dopingowali <3   mam nadzieję że spotkamy się w moim nowym miejscu <3 


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz